Penktadienis, 22 lapkričio, 2024
-0.7 C
Kėdainiai
PradžiaFotogalerijaLifosiečių „Protų mūšyje“ intriga iki paskutinės akimirkos (su fotogalerija)

Lifosiečių „Protų mūšyje“ intriga iki paskutinės akimirkos (su fotogalerija)

-

Nemažas būrys azartiškų ir galvotų lifosiečių nekantriai laukė Velykų išvakarių, kai turėjo paaiškėti jau ketvirtą kartą organizuoto žaidimo „Protų mūšis“ nugalėtojai ir prizininkai. 

Pirmąją vietą šiųmečiame lifosiečių „Protų mūšyje“ iškovojo komanda „Mechanikos cechas“.
Pirmąją vietą šiųmečiame lifosiečių „Protų mūšyje“ iškovojo komanda „Mechanikos cechas“.

Visiems rūpėjo sužinoti, kas taps čempionais – ar bus nukarūnuoti komandos „Kuklus klanas“ nariai?

Pasikeitė daugkartiniai nugalėtojai
Intriga buvo išlaikyta iki pat paskutinių žaidimo akimirkų. Pasirodo, kai kurių žaidėjų džiaugsmui, o kitų liūdesiui, čempionai lifosiečių žaidime pasikeitė. Susumavus keturių etapų rezultatus paaiškėjo, kad pirmoji vieta atiteko „Mechanikos cecho“ komandai, antri liko ne kartą nugalėtojais buvę komandos „Kuklus klanas“ galvočiai, o trečia vieta džiaugėsi į prizininkus prasimušę „A komandos“ žaidėjai.
Bendrovės „Lifosa“ kolektyvas ketvirtą kartą metus pradėjo intelektualiuoju žaidimu „Protų mūšis“. Šiam žaidimui kolegas subūrė jaunieji specialistai, o tokią iniciatyvą su entuziazmu kaskart įgyvendina įmonės administracija.

Komanda „Kuklus klanas“, likusi antrojoje vietoje, labai neliūdėjo: „Atsirevanšuosime kitąmet!“
Komanda „Kuklus klanas“, likusi antrojoje vietoje, labai neliūdėjo: „Atsirevanšuosime kitąmet!“

Pirmaisiais metais žaidime dalyvavo 13 komandų. O paskui – kaip įsibėgėjusiame rate: 2014 metais buvo 14 komandų, 2015 metais – 15 komandų, tik 2016 metais komandų skaičius liko toks pat kaip pernai – 15.
Dar labai smagu, kad 2014 metais prie dirbančiųjų prisijungė ir jau trečius metus iš eilės jėgas „Protų mūšyje“ išbandė ir „Senjorų“ komanda – tai buvę darbuotojai, išėję į pensiją ir susibūrę į veteranų klubą „Lifosietis“.

Žaidime gera nuotaika garantuota
„Tikrai labai džiugu, kad tarp mūsų darbuotojų užgimė tokia graži tradicija – susitikti intelektualiame žaidime. Į jį visi ateina geros nuotaikos, linksmi, azartiškai nusiteikę. Darbuotojai patenkinti, tai mums lieka tik juos paskatinti ir palaikyti. Pradžioje net netikėjome, kad šis žaidimas gali išaugti į tokį didelį renginį, tačiau laikas parodė, kad lifosiečiams reikia įvairių pramogų“, – puikiai pavykusiu „Protų mūšiu“ džiaugėsi bendrovės „Lifosa“ administracijos direktorius Juozas Baniota.

Trečioji vieta šįkart teko komandai „A komanda“.
Trečioji vieta šįkart teko komandai „A komanda“.

Lifosiečių „Protų mūšiui“ nuo pat pirmojo susitikimo vadovaujantis patyręs šio žaidimo entuziastas Robertas Petrauskas prisipažino, kad bendrovė „Lifosa“ vienintelė Lietuvoje savo kolektyvui suteikianti nuolatinę progą pamankštinti protus. „Labai smagu, kad lifosiečiai įrodė, jog šis žaidimas nėra vien tik tuščiagarbių mada. Klausimus šiam kolektyvui kaskart ruošiu vis sudėtingesnius, tačiau tai padaryti nėra lengva. Tarp penkiolikos komandų kelios yra labai pajėgios, o kitos noriau laukia vidutinio sunkumo klausimų, tai pataikyti ir vieniems, ir kitiems gana keblu. Lifosiečiai neslepia, kad jiems patinka mankštinti protus, jie mielai laukia įvairių naujovių ir staigmenų. Man tikrai malonu dirbti su šiais žmonėmis, tad aš netingiu pasėdėti ir specialiai jiems parengti įdomių, suktų klausimų. Labai tikiuosi, kad kitąmet tikrai susitiksime jau penktajame „Protų mūšio“ žaidime“, – sakė R. Petrauskas.

Vertintojams – administracijos direktoriui Juozui Baniotai, inžinierei Indrei Aksenavičiūtei ir viešųjų ryšių specialistei Sonatai Patkauskaitei – netrūko darbo skaičiuojant teisingus žaidėjų atsakymus.
Vertintojams – administracijos direktoriui Juozui Baniotai, inžinierei Indrei Aksenavičiūtei ir viešųjų ryšių specialistei Sonatai Patkauskaitei – netrūko darbo skaičiuojant teisingus žaidėjų atsakymus.

Vieni ruošiasi, kiti pasitiki savo jėgomis
Šiųmečių žaidimo nugalėtojų Mechanikos cecho komandos narys Justas Mažeika sakė, kad „Protų mūšis“ labai šauniai suvienijo aktyvius cecho darbuotojus: „Mes nuo pat žaidimo pradžios turime išsaugoję komandos branduolį. Labai laukiame šio žaidimo ir su malonumu kaskart ateiname išbandyti jėgų. Džiaugiamės visais klausimais ir niekada žaidimui specialiai nesiruošiame. Tiesiog pasiduodame likimo valiai. O kitų metų lauksime labai nekantraudami, nes jau dabar žinome, kad bus kolegų, norinčių mus nustumti nuo pjedestalo, o mums rūpės ant jo išsilaikyti.“
Nukarūnuotosios komandos „Kuklus klanas“ narys Šarūnas Mieliauskas sakė, kad jų kolektyvas, susibūręs žaidimui prieš ketverius metus, nė kiek nepakito: „Žaidžiame visi tie patys nariai. Mums labiausiai patinka muzikiniai klausimai, o sunkiausia būna įveikti tas užduotis, kurios lengviausios kitoms komandoms. Negalime sakyti, kad visai nesiruošiame žaidimui. Papildomai paskaitėme ir knygų, panaršėme ir internetinėse erdvėse. Kadangi norime kuo daugiau teisingų atsakymų pateikti, tai šiek tiek padirbėjome.“
„Sierčikų“ komandos narys Marius Maskaliūnas labiausiai gyrėsi šmaikščiu pavadinimu: „Kažkaip buvo jau pabodę vadintis Sieros rūgšties cecho vardu, tai šįkart sumanėme pašmaikštauti ir pakeitėme savo kolektyvo vardą. Šiaip į žaidimą žiūrime kaip į šaunią pramogą. Labai gerai, kad turime progą susirinkti ir pamankštinti protus.“

„Senjorų“ komanda dėkinga už galimybę pabūti kartu su dabartinio bendrovės „Lifosa“ kolektyvo galvočiais.
„Senjorų“ komanda dėkinga už galimybę pabūti kartu su dabartinio bendrovės „Lifosa“ kolektyvo galvočiais.

Už šmaikštumą – originalios nominacijos
Ne mažiau negu pagrindinių apdovanojimų ceremonijos žaidimo dalyviai laukia ir humoristinių nominacijų paskelbimo. Žaidimą kasmet padedanti organizuoti „Lifosos“ viešųjų ryšių specialistė Sonata Patkauskaitė neslepia leipstanti juoku, kai skaito labai jau išradingus kolegų atsakymus į paprastus klausimus, tad sugalvoti nominacijas medžiagos kaskart būna apstu. Šįkart vėl visos komandos buvo pagerbtos už šmaikštumą, originalumą ir bandymus išsisukti iš padėčių, kai nežinai, ką pasakyti, o atsakymas būtinas.
Nominacija „Verslo žinovai“ pelnė komanda „6BAR“ už klausimo, kokios kompanijos ilgis siekia 6992 kilometrus, atsakymą – Didžioji Kinijos siena, nors teisingas atsakymas buvo „Amazon“, mat Amazonės upės ilgis yra būtent 6992 kilometrai.
Nominaciją „Froido teorijų skleidėjai“ suteikta komandai „Archyvukai“.
„Sporto žinovais“ paskelbti komandos „EC7“ žaidėjai, į klausimą „2015 m. rudenį Italijos futbolo B lygos atstovas paskelbė, kad rungtynėse bus įvesta JI, skatinanti pozityvų žaidėjų elgesį. JI – tai tarptautinis transporto priemonių draudimo liudijimas. Kas yra JI?“ atsakę, kad tai policija, nors teisingas atsakymas buvo „Žalia korta“.

Finaliniame žaidime svečių teisėmis tradiciškai pakviečiama pasivaržyti ir žiniasklaidos atstovų komanda.
Finaliniame žaidime svečių teisėmis tradiciškai pakviečiama pasivaržyti ir žiniasklaidos atstovų komanda.

Juoko bangą sukėlė nominacijos „Euforijos skleidėjai“ šeimininke tapusi komanda „Senjorai“. Veteranai į klausimą „Štai Jums keletas linksmojo žodynėlio pavyzdžių: fenomenas – su fenu dirbantis vyras, futuristas – nesiprausęs turistas, bobausis – vyras, klausantis savo žmonos.
O kas, anot linksmojo žodynėlio, yra ugnikalnio išsiveržimas, jei jo visi to siekiate?“ atsakę, kad tai – „lafa – kaifas“, nors teisingas atsakymas buvo – išsilavinimas.
„Šis žaidimas mums visiems dovanoja daug gerų emocijų. Akivaizdu, kad žaidėjams rūpi ne tik teisingi atsakymai, bet ir išradingumas, visai nuklystant į lankas. Per ketverius metus turėjome visko: ir netikėto džiugesio, ir nelaukto apmaudo, ir smagaus šmaikštumo. Tad kitąmet, matyt, vėl smaginsimės puikiajame „Protų mūšyje“, – sakė S. Patkauskaitė.

[tribulant_slideshow gallery_id=”166″]

reklama

Taip pat skaitykite